قوانین و مقررات

در هر نهاد یا سازمانی با مجموعه قوانین و مقرراتی از پیش تعیین شده، ثبات و رویه خدمت رسانی خود را مشخص می کند. در این قرارداد ارایه دهنده با عنوان ایرانیان سرور و خریدار با عنوان کاربر خطاب خواهند شد. استفاده از خدمات این سایت منوط به پذیرش و رعایت شرایط مذکور در این توافقنامه می باشد. بدیهی است که ایرانیان سرور در قبال عواقب ناشی از تخلف از این شرایط هیچگونه مسئولیتی را بعهده نمیگیرد. کاربر، جدا از قوانین و مقرراتی که در زیر ذکر شده است، جهت استفاده از محصولات ایرانیان سرور ملزم به پذیرفتن قوانین و مقررات جرائم رایانه‌ای نیز می باشد.

    ” تمامی قوانین و مقررات در ایرانیان سرور بدون استثنا اجرا خواهند شد “
    ” چنانچه یک کاربر هزینه ای را به ایرانیان سرور پرداخت کرده باشد ، این قوانین و مقررات را مطالعه و آن را پذیرفته است “

    آخرین بروزرسانی : یکشنبه – ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

  • 1مشتری موظف به حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور سایت خود می باشد. مسئولیت عواملی همچون هک شدن به دلیل استفاده از افزونه ها و ماژول های کرک یا نال شده، استفاده از رمز عبور ضعیف و یا بی توجهی در حفظ اطلاعات عبور، به عهده کاربر می باشد.
  • 2ایرانیان سرور مسئولیتی در قبال نقص و مشکلات امنیتی در سیستم های مدیریت محتوا، افزونه ها، اسکریپت ها و امثال آن ندارد.
  • 3استفاده بیش از حد از منابع مجاز تخصیص داده شده به سرویس کاربر منجر به قطع سرویس نخواهد شد. در صورت رخداد با کاربر تماس گرفته خواهد شد. مشتری موظف است نسبت کاهش مصرف جاری و یا ارتقای سرویس خود اقدام نماید. ایرانیان سرور سعی می کند تا در تمامی حالت ها از مسدود سازی سرویس شما جلوگیری کند، اما چنانچه میزان مصرفی کاربر در عملکرد سرور تاثیر منفی ایجاد کند، سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود و سپس با کاربر تماس گرفته خواهد شد.
  • 4در صورت قرار گرفتن منابعی توسط کاربر که با قانون کپی رایت بین الملل مشکل دارد، در صورت گزارش توسط دیتاسنتر (چه ایران و چه خارج از ایران) با کاربر تماس گرفته خواهد شد و در صورت عدم حذف منابع مورد تخلف تا ۱۲ ساعت، سرویس کاربر مسدود خواهد شد.
  • 5ارتقا و تنزل محصولات از طریق ناحیه کاربری برای کاربر فراهم می باشد. کاربر می تواند با ارتقا به بسته بالاتر تنها هزینه تفاوت بین دو بسته و دوره را پرداخت کند. در صورت تنزل هیچ هزینه ای به کاربر عودت داده نمی شود.
  • 6کاربر متعهد می گردد از قرار دادن مطالب و فایل هایی با مضامین غیر اخلاقی و یا مواردی نظیر آموزش های crack و warez و نیز مواردی نظیر آموزش ساخت سلاح سرد یا گرم، ساخت سَم، روش های خودکشی و یا سوء استفاده از سرویس های ارائه شده در جهت اهداف خرابکارانه و یا ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنتی خودداری نماید. در صورت مشاهده چنین مواردی سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود، اطلاعات حذف و هزینه های پرداختی عودت داده نخواهد شد.
  • 7کاربر متعهد می گردد از سرویس های ارائه شده در جهت ارسال هرزنامه (SPAM) استفاده ننماید، ضمنا استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ جهت ارسال ایمیل به صورت bulk غیر مجاز می باشد. دقت داشته باشید، محدودیت ارسال ایمیل در ساعت در سرویس های ارایه شده تفاوتی در نوع استفاده ایجاد نخواهد کرد. در تمامی سرویس های ارایه شده توسط ایرانیان سرور ، ارسال ایمیل گروهی در قالب تبلیغات و یا هر دلیل دیگری غیر مجاز می باشد. در صورت رخداد، سرویس کاربر مسدود و جهت آزاد سازی سرویس، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به عنوان جریمه دریافت خواهد شد.
  • 8راه اندازی و ساخت سرویس های ایمیل موقت (Fakemail و یا Temporary Email) در تمامی محصولات ایرانیان سرور غیر مجاز می باشد. در صورت مشاهده سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.
  • 9چنانچه به هر علتی که خارج از اراده ایرانیان سرور باشد در تداوم خدمات ارائه شده خللی وارد شود و يا خدمات مذکور موقتا و يا دائما قطع گردد، هيچگونه مسئوليتی متوجه ایرانیان سرور نخواهد بود. از جمله این علل می توان به مواردی نظیر تحریم های سیاسی و اقتصادی، جنگ، اختلال در شبکه های مخابراتی، تغییر قوانین داخلی و یا خارجی و حوادث طبیعی نظیر طوفان های خورشیدی، سیل، زلزله، ویروس همه گیر و دیگر موارد مشابه اشاره نمود.
  • 10قراردادن هرگونه اسکریپت یا کد به صورت عمدی و یا سهوی که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب ایجاد اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد، ممنوع است و در صورت مشاهده، سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد، چنانچه درخواست رفع مسدودیت توسط کاربر ارسال شود، در صورتی که مشکل در کمتر از 12 ساعت رفع نگردد، جهت حفظ امنیت زیرساخت و دیگر کاربران، سرویس به طور کامل حذف خواهد گردید و عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر می باشد.
  • 11راه اندازی سرویس های IRC - Internet Relay Chat بر روی کلیه سرویس های میزبانی وب و یا سرور مجازی در لوکیشن ایران غیر مجاز می باشد. کاربر مجاز است چنین سرویس هایی را خارج از لوکیشن ایران راه اندازی کند.
  • 12کاربر می بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نماید. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی شود. ایرانیان سرور قبل از پایان مدت قرارداد از طریق ایمیل و پیامک یا تلفن سعی خواهد نمود تا به مالک سرویس اطلاع دهد.
  • 13استفاده از تمامی سرویس های ایرانیان سرور برای اسکن سایت ها، حمله DDOS و غیره ممنوع است و در صورت مشاهده و یا دریافت شکایت و با احراز شدن عمدی بودن حملات، سرویس بدون اطلاع رسانی مسدود و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان جریمه نقدی خواهد شد. در صورت عدم پرداخت جریمه، ایرانیان سرور حق شکایت از کاربر متخلف از طریق مراجع قانونی را به منظور رفع خسارت از خود را محفوظ خواهد دانست.
  • 14پشتیبانی ارایه شده در ایرانیان سرور تنها از طریق سیستم تیکت بصورت ۲۴ ساعته ارایه می شود. چت آنلاین الزاما مخصوص بخش فروش می باشد. همچنین شماره های تلفن ذکر شده در وبسایت تنها مخصوص شکایات و مسایل اداری می باشد. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پشتیبانی می بایست از طریق سیستم تیکت اقدام فرمایید. در ۹۹٪ مواقع، تیکت ها در کمتر ۳۰ دقیقه جواب داده می شوند اما ضمانت زمان پاسخگویی به تیکت ها کمتر از ۲۴ ساعت می باشد مگر اینکه اختلال از سمت ایرانیان سرور بوجود آمده باشد. (اختلال از سمت ایرانیان یعنی مشکل فنی در سرور، اختلال شبکه ای و یا حملات اینترنتی، در چنین مواقعی در صفحه وضعیت شبکه اطلاع رسانی خواهد شد)
  • 15تمامی کاربران موظف هستند، طبق ماده ۶۶۷، تبصره ۲ قوانین رایانه ای، هویت خود را با ارسال مدارک خواسته شده (کارت ملی، پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی) در بخش احراز هویت، مشخص نمایند. چنانچه کاربر پس از گذشت ۱۴ روز مدارک لازمه را ارسال نکند، با کاربر تماس گرفته خواهد شد. در این مرحله بمدت ۷ روز دیگر فرصت خواهید داشت تا مدارک لازمه را ارسال کنید، در غیر این صورت تمامی سرویس های کاربر مسدود خواهند شد.
  • 16تمامی خدمات ارایه شده توسط ایرانیان سرور شامل ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده می باشد.
  • 17کاربر مجاز به انتقال سرویس به غیر نمی باشد، مگر اینکه اقدامات لازمه جهت انتقال قانونی سرویس از یک اکانت کاربری به اکانت کاربری دیگر انجام شده باشد.

    استفاده غیر قانونی

    کلیه سرویسهای ایرانیان سرور می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال ، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل مواد زیر باشد. البته محدود به موارد زیر نیست و حق تشخیص آن برای ایرانیان سرور محفوظ می باشد .

    • قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
    • استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
    • استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
    • اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
    • انتشار اکاذیب علیه دیگران
    • کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
    • وبسایت های فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
    • وبسایت های مرتبط یا حامی گروه های شناخته شده تروریستی طبق لیست دولت آلمان (با توجه به استفاده از سرور های آلمان)
    • راه اندازی وبسایت موسیقی و فیلم فاقد مجوز یا دارای حق کپی رایت
    • راه اندازی وبسایت های خدمات یا آموزش عبور از فیلترینگ

    اقدامات ایرانیان سرور در مقابل تخطی از قوانین و مقررات درج شده

    تخطی از هر یک از شرایط درج شده در اینجا موجب تعلیق سرویس می شود. تنها ایرانیان سرور تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. ایرانیان سرور حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که ایرانیان سرور از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند، نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها ایرانیان سرور بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی ، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین ایرانیان سرور در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. ایرانیان سرور هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به ایرانیان سرور خواهد بود.

    یکی دیگر از خدمات منحصر به فردی که در ایرانیان سرور ارائه می گردد ، سرویس بکاپ گیری به صورت روزانه می باشد که به صورت یک ارزش افزوده و رایگان ارائه می شود . زیرساخت سخت افزاری سرور های ایرانیان سرور مبتنی بر Raid می باشد و این یعنی اطلاعات کاربر به صورت همزمان بر روی چندین دیسک میزبانی می شوند. ایرانیان سرور از کلیه داده های روی سرورها شامل تمامی فایل های کاربر به صورت روزانه بر روی هارد درایو جداگانه ای در سرور بکاپ گیری می کند و از آنها به مدت 6 روز نگهداری می کند. همچنین این اطلاعات به صورت mirror بر روی دیسکی کاملا مجزا و خارج از سرور به صورت روزانه sync می شوند. به طور کلی کاربر موظف است که از اطلاعات خود به صورت مداوم بکاپ تهیه کند و در صورت از دست رفتن اطلاعات بکاپ به هر دلیلی، ایرانیان سرور مسئولیتی در قبال عدم کارکرد صحیح این ارزش افزوده رایگان به عهده نمی گیرد . به طور کلی مسئولیت بکاپ گیری اطلاعات به عهده کاربر بوده و می بایست کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از آن سرور و یا سرویس نگهداری نماید. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی قابل پذیرش نخواهد بود.

    حفظ و نگهداری بکاپ ها قبل و بعد از پایان قرارداد

    در صورتی که سرویس کاربر به دلیل عدم پرداخت به موقع صورتحساب مسدود شده باشد ، ایرانیان سرور سعی می کند اطلاعات بکاپ کاربر را تا ۱۵ روز پس از تاریخ مسدودیت نگهداری کند. در این حین چنانچه کاربری نیازمند بازیابی بکاپ باشد ، می بایست دوره جاری سرویس خود را تمدید کند . دقت داشته باشید که امکان تغییر دوره پرداخت سرویس پس از مسدود شدن وجود ندارد و کاربر موظف است هزینه کل دوره قرارداد را پرداخت نماید. همچنین فایل های بک آپ سیستمی که توسط ابزار های داخل کنترل پنل تعبیه می شوند گرفته شود به صورت دوره ای حذف می گردند . چنانچه مایل به نگه داشتن آن نسخه از بک آپ دستی هستید می بایست کلمه “backup” را از نام این فایل حذف کنید.

    اطلاعات بیشتر :

    ← همه چیز درباره بکاپ گیری در ایرانیان سرور

    ⇐ بررسی اهمیت بکاپ گیری و راهکارهای ایرانیان سرور

        جهت ارایه خدمات نوین و با کیفیت، با هدف ایجاد اعتماد میان کاربر و ایرانیان سرور ، ضمانت بازگشت وجه بدون سوال و جواب به کاربران ارائه می شود . ضمانت بازگشت وجه بدین معنا می باشد که کاربر در زمان تعیین شده در هر سرویس می تواند کیفیت سرویس را بررسی نماید و معیار های خود را با توجه منابع دریافتی اندازه گیری کند . در این حین ، چنانچه کاربری مایل به استفاده از این خدمات نباشد می تواند سرویس خود را بدون هیچ توضیح و دلیلی لغو نماید و هزینه پرداختی را عودت بگیرد . بسیاری از خدمات ارائه شده توسط ایرانیان سرور شامل ضمانت بازگشت وجه می باشند و برخی از محصولات ارائه شده به دلیل اینکه برای ایرانیان سرور شامل هزینه های جانبی می باشند ، قابلیت ضمانت بازگشت وجه را ندارند.

        • 1محصولات هاست اقتصادی: ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
        • 2محصولات هاست لینوکس حرفه ای: ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
        • 3محصولات هاست وردپرس: ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه
        • 4محصولات هاست ایمیل: ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
        • 5محصولات هاست دانلود: ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
        • 6محصولات هاست نمایندگی: ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
        • 7محصولات KVM سرور مجازی : ضمانت بازگشت وجه ندارد ( به دلیل سو استفاده برخی از کاربران در اختلالات اخیر ضمانت بازگشت وجه موقتا حذف گردیده است )
        • 8هزینه های جانبی مدیریتی انجام شده بر روی سرویس ها در صورت لغو سرویس از کل مبلغ کسر خواهد شد.
        • 9محصولات سرور اختصاصی: ۷ روز ضمانت بازگشت وجه ( به غیر از هزینه های جانبی )
        • 10محصولات هاست دانلود اختصاصی : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 11محصولات سرویس SMTP : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 12محصولات هاست نمایندگی اختصاصی : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 13محصولات افزودنی : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 14محصولات سرور مجازی حجیم : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 15محصولات لایسنس : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 16محصولات سرور ابری : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 17محصولات گواهینامه SSL : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 18خدمات بهینه سازی وردپرس : ضمانت بازگشت وجه ندارد
        • 19خدمات ثبت، تمدید و انتقال دامنه : ضمانت بازگشت وجه ندارد

          شرایط خاص در ارایه ضمانت بازگشت وجه

          • در تمامی موارد ذکر شده در بالا، ضمانت بازگشت وجه تنها در اولین خرید کاربر به صورت واریز به حساب انجام خواهد شد . در صورتی که کاربر قصد استفاده از ضمانت بازگشت وجه در خرید دوم به بعد را داشته باشد ، تنها می تواند مبلغ پرداختی خود را به صورت اعتبار در ناحیه کاربری دریافت کند.
          • کاربرانی که احراز هویت خود را تکمیل نکرده باشند، امکان دریافت عودت وجه نخواهند داشت.
          • چنانچه سرویس کاربر به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات تعیین شده مسدود شده باشد، تحت هیچ شرایطی هزینه پرداختی عودت داده نخواهد شد.
          • چنانچه کاربری در اعتبار درون حسابی خود مبلغی داشته باشد، امکان برداشت نقدی آن وجود نخواهد داشت. اعتبار اضافه شده در حساب کاربری توسط هر روشی غیر قابل عودت می باشد.

          • 1در تمامی محصولات سرور مجازی اعم از هاست دانلود اختصاصی ، سرویس نمایندگی اختصاصی ، سرویس سرور مجازی KVM ، سرور مجازی حجیم و سرور مجازی ابری ، بکاپ گیری به عهده کاربر می باشد . در صورتی که اطلاعات کاربر به هر دلیلی از بین برود ، به دلیل حریم خصوصی بالا و عدم دسترسی ایرانیان سرور به فایل های کاربر ، امکان بازیابی آن توسط ایرانیان سرور وجود ندارد . کاربر موظف می باشد تا به صورت مداوم از اطلاعات خود بکاپ تهیه کند.
          • 2استفاده از خدمات سرور مجازی برای هک ، حملات اینترنتی ، ارسال اسپم و دیگر استفاده های مخرب غیر مجاز می باشد و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش از سمت دیتاسنتر ، سرویس کاربر مسدود خواهد شد. چنانچه عمدی بودن حملات برای ایرانیان سرور محرض گردد ، تمامی اطلاعات بدون اطلاع قبلی حذف و از ادامه سرویس دهی به کاربر خودداری خواهد شد.
          • 3ترافیک ماهانه مصرفی در تمامی خدمات سرور مجازی KVM و سرور مجازی ابری به صورت نامحدود می باشد ( به استثناء سرورهای ایران ) . کاربر متعهد می باشد که استفاده ای معقولانه و منصفانه داشته باشد. در صورتی که استفاده پهنای باند مصرفی از سمت کاربر از حد معقولانه بیشتر باشد، به عنوان سوء استفاده از منابع در نظر گرفته خواهد شد. در این حالت با کاربر تماس گرفته خواهد شد تا مصرف خود را کاهش دهد.
          • 4با در نظر گرفتن اینکه تمامی امکانات مدیریتی اعم از نصب سیستم عامل، تغییر hostname، ریبوت و دیگر ابزارهای مدیریتی از طریق ناحیه کاربری فراهم می باشد، مدیریت نوع استفاده در محصولات سرور مجازی به عهده کاربر می باشد. هیچ گونه پشتیبانی جهت مدیریت سرور و یا نصب ابزار جانبی بر روی تمامی محصولات سرور مجازی ارائه نخواهد شد مگر اینکه افزودنی لازمه با عنوان پکیج مدیریت سرور مجازی خریداری شده باشد و هزینه پکیج پشتیبانی توسط کاربر پرداخت شده باشد.
          • 5پورت اتصال به سرور ۱ گیگابیت می باشد که به صورت اشتراکی در یک node ارایه می شود و میزان پورت تضمین شده ۱ به ۱۰ می باشد. این یعنی سرعت تضمین شده ۱ گیگابیت (معادل ۱۰۰ مگابایت) در هر زمان می باشد. به طور کلی کل پهنای باند ۱ گیگابیت با در نظر گرفتن لود در لحظه* در اختیار شما قرار دارد. دقت داشته باشید که پورت ۱ گیگابیت اختصاصی تنها در سرور های اختصاصی ارایه می گردد.
          • 6راه اندازی سرویس های وبینار آنلاین با استفاده از نرم افزار هایی همچون bigbluebutton و یا نرم افزار های مشابه بر روی سرویس های سرور مجازی به دلیل resource intensive بودن مجاز نمی باشد. برای راه اندازی چنین سرویس هایی می بایست از سرور اختصاصی استفاده نمایید.
          • 7در سرویس سرور مجازی به دلیل Self-manage بودن آن، انتقال اطلاعات به عهده کاربر می باشد و در صورت نیاز کاربر، امکان انتقال اطلاعات با دریافت هزینه امکان پذیر می باشد. تخمین هزینه بر اساس حجم اطلاعات می باشد که کاربر می تواند با باز کردن تیکت در بخش پشتیبانی سرور آن را استعلام نماید.
          • 8تغییر لوکیشن در تمامی محصولات سرور مجازی از لحاظ فنی امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل در صورت نیاز به تغییر لوکیشن، کاربر می بایست هزینه سرویس مورد نظر در لوکیشن دیگر و هزینه انتقال را بپردازد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید در بخش پشتیبانی سرور تیکت باز کنید و هزینه های اضافی را استعلام نمایید.
              • 1از آنجاییکه دامنه های بین المللی تماما با مشخصات و مالکیت کامل کاربر ثبت می شود، مسئولیت نگهداری از دامنه نیز به عهده کاربر خواهد بود. در صورت سوء استفاده کاربر یا انتقال دامنه از ایرانیان سرور به شرکت های دیگر ، مسئولیت آن با کاربر خواهد بود.
              • 2مسئولیت انتخاب نام دامنه به عهده کاربر می باشد و پس از ثبت دامنه به هیچ عنوان امکان تغییر نام و یا لغو دامنه وجود ندارد.
              • 3کاربر موظف است تا قبل از فرا رسیدن تاریخ انقضا دامنه نسبت به تمدید دامنه اقدام نماید در غیر این صورت، چنانچه دامنه کاربر منقضی شود و در این حین توسط شخص دیگری ثبت شود، مسئولیت آن به عهده کاربر خواهد بود.
              • 4انتقال دامنه های بین المللی به صورت آنی انجام نمی شود و مراحل تکمیل انتقال ممکن است بین ۱ تا ۱۰ روز به طول بینجامد.
              • 5کاربر می بایست قبل از ثبت دامنه بین المللی احراز هویت خود را تکمیل کند. در صورت ثبت دامنه بین المللی، دامنه کاربر تا زمان تکمیل احراز هویت ثبت نخواهد شد.
              • 6قیمت ثبت دامنه های بین المللی بر اساس قیمت روز دلار محاسبه می گردد. ایرانیان سرور سعی می کند، حتی الامکان قیمت دامنه ها را ثابت نگه دارد. در صورتی که قیمت دلار با افزایش شایانی روبرو شود، قیمت ثبت، تمدید و انتقال دامنه نیز بر همان اساس افزایش می یابد.
              • 7در انتقال دامنه بین المللی، هزینه انتقال توسط رجیسترار دریافت می گردد. قابل ذکر است که هزینه پرداختی جهت انتقال به مدت ۱ سال به زمان انقضای دامنه اضافه می کند.
              • 8در صورتی که وضعیت احراز هویت کاربر تایید شده باشد، ثبت دامنه بین المللی معمولا آنی انجام می شود. در بدترین حالت، ممکن است ثبت دامنه تا ۲ روز طول بکشد.

                  سرویس بهینه سازی وردپرس در چهارچوب فنی ارایه می گردد.

                  شرایط استفاده از بهینه سازی به صورت زیر می باشد :

                  • 1کاربر می بایست اطلاعات ورود ادمین وردپرس را در هنگام ثبت سفارش به اشتراک بگذارد.
                  • 2پس از تکمیل بهینه سازی، گزارش جی تی متریکس با کاربر به اشتراک گذاشته می شود. پس از تحویل سرویس بهینه سازی، مهلت تست و بررسی تا 48 ساعت می باشد.
                  • 3تغییراتی که کاربر پس از تحویل سرویس انجام دهد، چنانچه باعث ایجاد تداخل یا کاهش رتبه GTMetrix شود، شامل پشتیبانی نمی گردد. تغییرات می تواند شامل اضافه کردن محتوای استاتیک به صورت غیر اصولی، نصب افزونه ناسازگار، ایجاد تغییرات دیزاین که باعث افزایش حجم صفحه شود و تغییرات در تنظیمات افزونه کشینگ باشد.
                  • 4در تمامی مراحل بهینه سازی سعی می شود تمامی مشکلات اعم از کوچک و بزرگ، توسط تیم فنی رفع می گردد. اصلاح مشکلات وقت گیر در ظاهر پوسته بخشی از این خدمت نمی باشد.

                      انتقال سرویس ها می بایست تنها توسط کاربران از طریق ابزار مربوطه که در سیستم مشتریان تعبیه شده ، انجام گیرد . جهت انتقال سرویس می بایست موارد زیر را جز به جز رعایت کنید و آگاهانه اقدام به این انتقال کنید .

                      • 1انتقال دامنه چه ملی و چه بین المللی امکان پذیر نمی باشد . برای انتقال دامنه می بایست به صورت مستقیم با کد انتقال به کاربر جدید منتقل شود و امکان جابجایی اکانتی بین کاربران در ایرانیان سرور وجود ندارد.
                      • 2قبل از انتقال می بایست تمامی صورتحساب های مربوط به سرویس پرداخت شده باشد.
                      • 3پس از انتقال امکان بازگشت سرویس به صاحب قبلی وجود ندارد مگر اینکه صاحب جدید، آن را مجددا انتقال دهد.
                      • 4پس از تکمیل انتقال، مالک جدید سرویس، تمامی مسئولیت های قانونی سرویس را به عهده خواهد گرفت.
                      • 5انتقال سرویس 3 مرحله دارد، انتقال توسط مالک، تایید توسط دریافت کننده و تایید نهایی توسط ایرانیان سرور .
                      • 6ایرانیان سرور اختیار دارد انتقال سرویس را با ارایه دلیل رد کند.
                      • 7چنانچه از کد تخفیف پیشرفت در خرید سرویس انتقالی استفاده شده باشد، جهت تایید انتقال از جانب ایرانیان سرور، مبلغ تخفیف می بایست توسط ارسال کننده پرداخت شود.

                          سرویس های هاست شامل تمامی محصولات هاست اقتصادی ، هاست لینوکس حرفه ای ، هاست وردپرس ، هاست دانلود و هاست ایمیل می باشند.

                          • 1استفاده از محصولات اشتراکی برای اسکن وبسایت ها ممنوع می باشد. استفاده از ابزار هایی همچون بررسی سئو وبسایت، بررسی رتبه ها یا بررسی سرعت وبسایت و غیره ممنوع می باشد و در صورت مشاهده سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.
                          • 2کاربر مجاز به راه اندازی سرویس های چت روم در سرور های ایران نمی باشد و در صورت مشاهده سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.
                          • 3استفاده از کران جاب های Aggressive با زمان بسیار کم غیر مجاز می باشد و در صورت مشاهده کران جاب ها حذف و در صورت تکرار سرویس کاربر مسدود خواهد شد.
                          • 4کاربر مجاز به فروش خدمات VPN نمی باشد و در صورت مشاهده سرویس کاربر مسدود خواهد شد.
                          • 5راه اندازی وب سایت های شرط بندی (Bet) غیر مجاز می باشد و در صورت مشاهده سرویس کاربر مسدود خواهد شد.
                          • 6میزبانی، اشتراک گذاری و یا انتقال هرگونه محتوای مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران غیرمجاز بوده و مسئولیت حقوقی آن بر عهده کاربر می باشد. در صورت مشاهده سرویس کاربر حذف بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.
                          • 7هنگام برقراری ارتباط از طریق بخش تیکت ناحیه کاربری و به منظور رفع مشکلات حرفه ای و تخصصی خدمات، طرفین مکاتبه هنگام نگارش و برقراری ارتباط حتماً حفظ احترام نموده و اصول و آداب مکاتبه را رعایت خواهند نمود و در غیر اینصورت ایرانیا سرور ملزم به ادامه مکاتبه نخواهد بود.
                          • 8استفاده از سرویس های هاست برای راه اندازی سرویس های ارتباطی آنلاین همچون چت، ویدیویی، آزمون آنلاین و از آن قبیل در هر قالبی غیر مجاز می باشد.
                          • 9ایمیل و یا نام کاربری نمی تواند حساب ایمیل مربوط به یک سایت خصوصی باشد و لزوماً باید از یکی از خدمات دهندگان رایج و شناخته شده جهان مانند Google، Yahoo، Microsoft و… باشد تا در صورت بروز مشکل و یا نیاز به برقراری ارتباط از طریق ایمیل، احتمال خطا به حداقل ممکن برسد.

                              سرویس ایمیل به دلیل حساس بودن reputation برای IP ها و تضمین ارسال ایمیل ، یکی از خدماتی است که بالاترین حساسیت را دارد . از این رو تمامی قوانین زیر بدون استثنا ، چشم پوشی و یا بخشش اعمال میگردند . لطفا قوانین زیر را با دقت مطالعه کنید و چنانچه این چهارچوب مطابق با استاندارد های شما می باشد این سرویس ها را خریداری کنید .

                              • 1ارسال ایمیل انبوه یا استفاده سرویس هاست ایمیل برای اتصال SMTP به سیستم های مختلف غیر مجاز می باشد. سرویس هاست ایمیل مختص ایمیل های سازمانی پیاده سازی شده است و می بایست صرفا برای مکاتبات ایمیلی شخص به شخص (شرکت به شخص یا برعکس) استفاده شود. هر نوع استفاده دیگر و تشخیص آن موجب مسدودیت سرویس خواهد شد. برای چنین استفاده ای می بایست از سرویس SMTP استفاده کنید که با سرویس ایمیل تفاوت دارد.
                              • 2ارسال ایمیل به لیست های ایمیلی که برای دریافت ایمیل ثبت نام نکرده اند یک تخلف محسوب می شود و چنانچه توسط سیستم خودکار شناسایی شود، سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.
                              • 3در سرویس SMTP، به صورت خودکار یک لینک با عنوان "دیگر برایم ایمیل ارسال نکن" به صورت خودکار در انتهای هر ایمیل ارسالی اضافه خواهد شد. این قابلیت این امکان را می دهد تا اصول و استاندارد های ارسال ایمیل رعایت شود و دریافت کننده هر زمان امکان لغو اشتراک را داشته باشد. دقت داشته باشید که این لینک کاملا اجباری می باشد . امکان شخصی سازی متن، فونت و سایز آن فراهم می باشد.
                              • 4استفاده از سیستم برای ارسال مطالب یا محتوای مربوط به پورنوگرافی، دوست یابی، محصولات دارویی، ایمیل هایی با مضمون پولدار شدن سریع، وبسایت های شرطبندی، سرویس های فیلم و موزیک که دارای مجوز نیستند، مواد مخدر، محصولات عطاری، فروش تنباکو یا ویپ، امور خیریه (به غیر از سازمان های تایید شده) و صفحات فیشینگ غیر مجاز می باشد. در صورت گزارش بدون اطلاع قبلی سرویس شما مسدود خواهد شد.
                              • 5با توجه به ضمانت تحویل ایمیل به اینباکس در سرویس های SMTP، در صورتی که محتوای ارسالی شما توسط دریافت کنندگان، مخرب و یا مشکوک تشخیص داده شود و نتیجه آن اسپم شدن ایمیل شما شود، ایرانیان سرور از ضمانت خود مستثنا خواهد شد.
                              • 6با تشخیص استفاده غیر اصولی و خارج از قوانین و مقررات، ایرانیان سرور این اختیار را دارد از ارایه خدمات سرویس SMTP به کاربر خودداری کند. در صورتی که کاربر تخلفی مرتکب شود، تنها با پرداخت جریمه نقدی با عنوان آسیب به زیرساخت به مبلغ 1 میلیون تومان ، امکان رفع مسدودیت فراهم خواهد بود.

                                  سیستم بازاریابی جهت ایجاد تعامل، ایجاد فرصت های کسب درآمدی برای تمامی کاربران اینترنت تعبیه شده است. در این رویه نحوه کارکرد این است که بازاریاب با استفاده از لینک منحصربفرد کاربرانی را به ایرانیان سرور معرفی می کند و با خرید هر یک از محصولات، با توجه به میزان پورسانت تعریف شده پورسانت تعریف می کنند. سیستم مشارکت در فروش صرفا جهت معرفی محصولات ایرانیان سرور در قالب آموزشی ، بازبینی ، قرار دادن بنر تبلیغاتی یا دیگر فرم تبلیغات می باشد. کاربرانی که قوانین درج شده در زیر را رعایت نکنند یا به نحوی سوء استفاده آنها از سیستم شناسایی شود ، سرویس بازاریابی آنها لغو خواهد شد.

                                  سیستم بازاریابی ایرانیان سرور بارها مورد سوء استفاده سودجویان قرار گرفته و به همین دلیل تمامی قوانین زیر سرسختانه پیاده سازی می شوند. لطفا این قوانین را با دقت مطالعه کنید.

                                  • 1دریافت پورسانت بازاریابی مستلزم این است که تمام اشخاص معرفی شده در ایرانیان سرور احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند.
                                  • 2معرفی باید بصورت ارگانیک باشد. معرفی ارگانیک یعنی کاربر از طریق لینک بازاریابی بازاریاب با رایانه ای غیر از رایانه ایشان خرید را انجام داده باشد. چنانچه نرخ تبدیل با تعداد کلیک های دریافت شده مطابقت نداشته باشد به صورت دستی توسط یکی از کارمندان بررسی خواهد شد. در صورت عدم تایید، بدون اطلاع قبلی پورسانت حذف خواهد شد.
                                  • 3مبلغ زمانی قابل برداشت است که پورسانت های شما حداقل 500 هزار تومان باشد. شما در هر زمان می توانید از صفحه بازاریابی درخواست برداشت را ثبت کنید. پس از بررسی درخواست توسط بخش مالی، مبلغ کمیسیون به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. ضمنا باید حداقل 5 نفر را به سیستم بازاریابی معرفی کرده باشید.
                                  • 4مبلغ پورسانت بعد از ۳۱ روز قابل دریافت می باشد. به دلیل اینکه در ایرانیان سرور ۳۰ روز ضمانت بازگشت ارایه می شود، این امکان وجود دارد که کاربر ارجاعی، سرویس خود را لغو و هزینه پرداختی را عودت بگیرد. در این حالت پورسانتی به بازاریاب تعلق نمی گیرد.
                                  • 5داشتن چند حساب بازاریابی در ایرانیان سرور ممنوع است در صورت مشاهده کلیه حساب ها مسدود می شوند.
                                  • 6اگر برای مشتری خود اقدام به خرید کرده اید باید از طریق تیکت این موضوع را اطلاع دهید در غیر این صورت حساب بازاریابی شما مسدود خواهد شد.
                                  • 7اگر کاربری از قبل مشتری ایرانیان سرور باشد و بر روی لینک بازاریابی شما کلیک کند و خریدی صورت گیرد، پورسانت آن فروش محاسبه نخواهد شد.
                                  • 8در معرفی کاربران جدید تنها در خرید اول آنها پورسانت دریافت خواهید کرد و خرید های آینده تعلق نمی گیرد.
                                  • 9در صورتی که کاربری سرویسی را خریداری کند سپس سرویس خود را ارتقا دهد، در ارتقا پورسانت تعلق نمی گیرد. (مطابق با قانون شماره 6)
                                  • 10چنانچه کد تخفیفی بیش از ۲۰٪ در خرید سرویس استفاده شده باشد، پورسانتی به بازاریاب تعلق نمی گیرد.
                                  • 11جهت جلوگیری از بی نظمی، مشمولیت دریافت کد تخفیف اختصاصی بازاریابی زمانی امکان پذیر می باشد که بازاریاب حداقل ۵ کاربر را ارجاع کرده باشد.
                                  • 12بازریاب مجاز به استفاده از کد تخفیف اختصاصی برای خرید سرویس نمی باشد. در صورت مشاهده، اکانت بازاریابی مسدود خواهد شد.
                                  • 13درآمد بازاریابی معمولا در کمتر از ۲۴ ساعت به کاربر پرداخت خواهد شد. اما در مواقعی خاص ممکن است تا ۷۲ ساعت به طول بینجامد.
                                  • 14در آمد های بازاریابی مشمول مالیات بر درآمد (10 درصد) می باشد و در هنگام پرداخت این 10 درصد از کل مبلغ درخواستی کسر شده و مبلغ نهایی برای بازاریاب واریز می گردد.
                                  • 15چنانچه بازاریابی سه ماه فعالیتی در سیستم بازاریابی ایرانیان سرور نداشته باشد حساب بازاریابی کاربر بسته می شود و افراد معرفی شده نیز از لیست بازاریاب حذف می گردد. دریافت مبلغ بازاریابی مستمر منوط به داشتن فعالیت در سیستم بوده و باید حداقل ماهانه یک کاربر جدید به پنل کاربری خود اضافه نماید. عدم فعالیت در سیستم بیش از سه ماه منجر به حذف حساب بازاریابی و افراد زیر مجموعه می شود.
                                    مشتریان ما

                                    مشتریان ایران سرور لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

                                    واتساپ
                                    تلگرام
                                    مکالمه تلفنی
                                    ایمیل
                                    باز کردن بستن